Tuesday, April 2, 2013

Pixie Hair :)

Здраво девојки !  
Подолго време не бев активна од причина што многу сум зафатена со обврските на факултет и пред неколку денови почнав на пракса во една од туристичките агенции во градот. :))  Знам дека не сум ви недостасувала и така сите сте зафатени со Fashion Week-ов :P 

После неколку месеци размислување дали да ја скратам косата или не, сепак се решив да се променам малку :D 

 Се надевам дека ви се допаѓа



 

Фустан: Mango
Мантил: Zara
Чизми: Солун

3 comments:

  1. Ми се допаѓа промената, дефинитивно добра одлука, плус самата фризура ти прилега доста на стилот кој го покажуваш на блогот. :)

    ReplyDelete
  2. Многу убаво ти стои оваа фризура.
    Размислував пред некое време и јас ваква да направам, ама не бев доволно храбра. :)

    https://pamelamk.wordpress.com/

    ReplyDelete
  3. Ти ја обожавам новата косичка! :D
    Мене повеќе ми се допаѓаш вака, ептен добра промена!

    Одлична комбинација, ми се допаѓа хармонијата и балансот меѓу боите.
    Јас ниту би додала - ниту би одземала нешто, супер е вака!

    :)
    http://alexandrainwonderland1.wordpress.com/

    ReplyDelete