Friday, March 1, 2013

Stripes :)

Конечно 1ви Март!!!!! :D ..... Иако пролетта официјално не е пристигната , денес беше навистина преубав ден кој вредеше максимално да се искористи. Мене денот ми почна уште рано наутро во 9 часот со обврските на факултет, а потоа шетањето со пријателите и љубовта. :)) За овој ден се одлучив да носам маичка со линии, иако знаеме дека секоја пролет линиите и цветниот дезен се IN. Се надевам дека и вие си поминавте преубаво во текот на денот. :) 

















Маичка: Bershka
Панталони: Calliope
Јакна, Чизми: Солун
Ташна, обетки: подарок
Саат: Swatch
Ночари, Шал: /




11 comments:

  1. tasnata i naocarite taka dobro mi idat zaedno i gledajki gi prvite sliki im se voodusevuvav i koga dojdov na onaa kaj sto se zaedno <3 ahhh .....

    ReplyDelete
  2. Истото го помислив и јас како Елена хихихих Навистина ташната многу ми се допаѓа. Убаво си искомбинирала, кафено одлично оди со тегет.

    ReplyDelete
  3. Многу ми се допаѓа чантата!

    ReplyDelete
  4. Маичката ми е ептен штосна со тој деталот, обожавам риги во комбинација со кафеаво, не знам зошто ама многу штосно ми стои. Чантата ти е преубава!


    http://youlen.wordpress.com

    ReplyDelete
  5. Блузичка на риги многу ми се допаѓа, а чантата преубава.

    http://fashioncompilation.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. odlicna tashna-http://anitce.blogspot.com/2013/02/crying-eyes.html

    ReplyDelete
  7. Е многу сакам риги :)

    ReplyDelete
  8. Like za rigite i torbata!


    amolusso.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Баш ја гледав маичкава во Bershka, односно мајка ми се фати за неа ама немаше број.
    Ми се допаѓа комбинацијата, убави бои и парчиња.

    makedonskimodenblog.com

    ReplyDelete
  10. ааа ти со вкусов за обувки ќе ме убиеш :) чизмичките се идеални! пругите весело вклопени, лакчето одличен избор.

    ReplyDelete