Tuesday, March 5, 2013

Baggy pants

Здраво девојки. Овие денови не бев во состојба да му се посветам на блог од причина што ова променливо време ме разболе, но за среќа брзо ми помина ! :) За денешнава комбинација инспирација добив од машките, кои за разлика од нас облекуваат што прво им дојде при рака ( добро не се сите исти) :D . Искомбинирав буквално што прво ми дојде при рака и баш се чудев како не поминав цел саат пред огледало да се гледам, средувам и сл. :)








Панталони: Beshka
Маичка,Џемпер: Calliope
Оксфордки: Suite Blanco
Ташна, наочари: /
Јакна: Солун

9 comments:

  1. Обично не сум фан на овој стил,но ти си се вклопила како што треба!

    http://style-dreamer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Имам нова омилена блогерка :) Го обожавам овој tomboyish style посебно кога е задржана дозата на женственост (во твојов случај ташничето), а твојата фигура е идеална за овој стил. Панталоните се сон, Бершка не грешат, а чевлите ги сакам! Мило ми е што го најдов твојов блог.
    Поздрав :)

    ReplyDelete
  3. Ми се допаѓа кројот на панталоните затоа што се уште ги содржат оние boyish елементи, но во никој случај не се класични boyfriend фармерки.
    Боите кои се вметнати во аутфитот се одлични. Ми се допаѓа идејата за креирање аутфит во кој ниту една боја не се повторува, но се надополнуваат меѓусебно и се држат до слична палета.

    Поздрав,
    makedonskimodenblog.com

    ReplyDelete
  4. Интересна дневна комбинација, некогаш и првото што ќе ти дојде при рака знае да биде полн погодок. Панталоните се прејаки!

    ReplyDelete
  5. Добар склоп на бои имаш направено, мене премногу ми се допаѓаат панталоните како ги имаш искомбинирано со се останато! :-)

    Она што ми е највпечатливо тука, се чевлите - ма предобри се!

    ReplyDelete
  6. Многу ми се допаѓа ваков стил на облекување, само јас би ја заменила чантата.

    ReplyDelete